onsdag 27. oktober 2010

Hei blogg


Meg og denne bloggen kommer alltid på godfot i eksamenstider og når jeg er uti verden. Her er vi igjen :p

Eksamen i morgen, OG ORKER IKKE å lese mer. Helt tom.

Av og til kan jeg det jeg har lest, men akkurat nå er det ingenting der. Så la oss satse på at det jeg har lest kommer til meg i morgen.

Aristoteles er en av filosofene som er på pensum. Sier jo litt om spenningen jeg tar for meg for tiden. Han sa en gang:" Barn kan ikke være lykkelige for de er ikke gamle nok til å gjøre gode gjerninger".

Da tenker jeg,- lei av Aristoteles og selvfølgelig lei av eksamen.

4 kommentarer:

Alexak sa...

hei

Elise Dolsi sa...

Hei ja.

Det her var jo virkelig god blogg kvalitet så kan ikke skjønne at du ikke sier mer ;)

Alexak sa...

hadet

Elise Dolsi sa...

Slutt opp!