søndag 14. november 2010

Jeg kan ikke (skrive oppgave) fordi...

Jeg kan ikke være med på kino fordi jeg skal skrive oppgave.
Jeg er fornuftig å drikker vann på byen fordi jeg skal skrive på oppgave neste morgen.
Jeg hjelper andre med ting for det er jo mye kosligere.
Jeg bare må oppdatere og gjøre bloggen fin. Putselig ble jeg perfeksjonist?

Frida Ånnevik. Hører på henne nå. Myk og fin musikk :)

Lissie fra USA må jeg så absolutt høre mer på og du også. Hun var på Senkveld på fredag. Var på konsert med henne på Slottsfjell, men har helt glemt hvor godt jeg likte henne. Spesielt når hun sang Bad romance ;)

Sjekk ut denne til Lissie: http://www.youtube.com/watch?v=7G0_eN36QVc

1 kommentar:

Alexak sa...

slutt å kopier ninas blogg, blogg mer. ps. dem selger dule de leche i london, ska æ kjøpe?? koster 3 pund! er det godt?