søndag 29. april 2012

Bokelsker med luksusproblem.

          Det beste er at hyllene med bøker slutter av lenger inn enn man kan se på bildet <3

Jeg har så mange bøker jeg vil lese !!!!

Shantaram, Eat pray love, Barnepiken, Krokodillens gule øyne og en krimbok jeg fikk i bokklubben før påske. Jeg har begynt på samtlige og vet ikke hvor jeg skal fortsette. Valgets kvad, er ett mine største problem i hverdagen sånn generelt. Lurer på hvor mye tid jeg kunne spart hvis jeg var litt mer bestemt?! Så nå blogger jeg istedetfor å ta valget ;)  Enda en utfordring er lesingen til eksamen (ikke sikkert jeg får tatt den opp:).. Er jo så heldig at det faktisk ikke kjeder meg det jeg skal lese, kom hjem fra praksis på fredag, og begynte å lese selvom det var helg :)) Et slags luksusproblem det også.

Hei ! Hvor finner du tiden til å lese, og leser du flere bøker på en gang? Noen boktips? Bare for å gjøre kvelden min vanskeligere ;)

Fant en fin cafe da jeg var i Sydney, Bondi Beach nå nylig. En cafe/bokhandel stu full med nye/brukt bøker og man best av alt man kunne titte i alt som var der. Butikken het "Gertrude and Alice "og jeg må legge ut bilde av den. Følte meg en smule dum der jeg sto mutters alene og tok bilde av en mann 8-) Jeg kjøpte like mange bøker som bikinier på turen, det hadde jeg ikke trodd på en tur til Oz. Vil startet denne cafen i Krs en vakker dag. Er du med Nina? Hadde ikke blogget i dag, hadde det vært for deg :)

-Dolsi



Ingen kommentarer: