søndag 24. januar 2010

BildeMANI!!

Bakgården. lengst inne er kjøkkenet og stua :)
Rommet mitt er til høyre. Har eget bad også. Trives dødsgodt, er nesten som en liten gård, men heldigvis har de ingen hane som galer hver morgen :)
Kult bilde, men Potosi sin øl er den værste jeg har smakt. Smakte akkurat som det lukter fra Cb bryggerier når de brygger øl. Gjær gjær!! Heldigvis var vi bare på helgetur hit..
Idyll i den varme kilden. 35 grader og finere idyll kan man ikke få :)
Fiskane på tur. Catrine og jeg skal skrive Bachloroppgave en dag ;)
Ah, Var så fint her!! Kunne gjerne hatt det slik i trappoppgangen min.
Joakim og våre språklærere. Takk for deres tålmodighet ;)
Vi lagde vafler. Sivi har tatt med seg forsyninger. Godt er det :)

Se på de her finigane. De passer godt på meg, litt for godt. Han lille er litt valp enda og løper etter meg hele tiden!!

4 kommentarer:

Malene sa...

Ååå ser ut som dokke har det kjempe fint ! svane deg vennen <3

Betsy sa...

Elsker bildene! Vil selvfølgelig alltid ha flere;) Nå sitter vi på Gardemoen og venter og venter. God stemning. Snakkes snart:D

Kine sa...

Så fin blogg du har:) Åsså alle di fine bildene..:) Jeg forstår at du/dere har det veldig godt! Fortsett med det!! <3 Gleder meg til neste update!!

Elise Dolsi sa...

Jeg angrer ikke et sekund paa SUCRE!! <3 <3